czwartek, 15 listopada 2018

Ciąża

ciąża
Ciąża to piękny okres
Ostatnio w kolejce do ginekologa obserwowałam kobiety w ciąży. Przyszłam wcześniej, kolejka była długa jako, że jest to dobry ginekolog. Czekałam cierpliwie i obserwowałam kobiety, które czekały razem ze mną. ...a były tam dwie kobiety w ciąży. Miałam nieodparte wrażenie, że próbowały one ukryć swoją ciążę. Gdy wyszłam od ginekologa, wciąż siedział mi w głowie ten obraz. Postanowiłam więc wyrzucić to z siebie i coś napisać.



Kobieta w ciąży. Twoje ciało przechodzi duże zmiany. Piersi się powiększają, ponieważ znacznie wzrosła liczba przewodów mlecznych. Zmienił się również obwód w talii, ubrania stały się nieco za ciasne. Zaczynasz wyglądać jak kobieta w ciąży. Zastanawiasz się teraz co z tym faktem zrobić. Możliwości jest kilka. Na którymś forum przeczytałam, że można ubrać się w worek, albo założyć większą koszulę swojego faceta. Tylko czy tego właśnie chcesz? Czy tak ma wyglądać okres najbliższych kilku miesięcy? Nadal pozostajesz KOBIETĄ, dodam, że kobietą szczególną. Nie musisz się ograniczać, pozostań piękna, stylowa, modna. Zwróć uwagę na to, że przyciągasz uwagę. Jesteś otoczona opieką rodziny, przyjaciół, znajomych. Również obce osoby na ulicy zwracają na Ciebie uwagę. To jest Twój czas. Nie możesz teraz przestać dbać o swój wygląd. Nie musisz. Jesteś kobietą i chcesz być podziwiana, chcesz zwracać uwagę innych (może nawet wzbudzać zazdrość). Możesz to osiągnąć, możesz mieć to wszystko bez ograniczeń. Ciąża podkreśli Twoją szczególną rolę, nie ukrywaj swego stanu. Ogłoś wszystkim jaka jesteś szczęśliwa, swoim wizerunkiem powiedz głośno – patrzcie już za kilka miesięcy na świat przyjdzie nowy człowiek, może właśnie on uczyni wasze życie lepszym.

Dzieci są słodkie ;)


Tak, ciąża to stan szczególny. Pomyśl o sobie i swoim maleństwie. Zadbaj o Wasz komfort i dobre samopoczucie. Dowiedz się jak najwięcej o rozwoju dziecka, o zmianach jakie zachodzą w Twoim ciele. Zapoznaj się z modą ciążową. Podziel się uwagami, przemyśleniami. Zaproponuj rozwiązania, które mogą być pomocne innym.